My photo
Trai(nui)esc frumos. Munțomănesc. Visez. Zâmbesc cu ochii. Râd cu sufletul.

Saturday, January 8, 2011

Cuvânt înainte (sau Bun-venit!)


            ALT blog?! (asta ziceți voi)
            Aparent atât de actual și cool, nu știu sincer ce îmi poate părea mai desuet decât un blog... Dar asta am spus și despre site-urile de socializare și am constatat ulterior că foloase poți trage până și de acolo și că orice desuetudine își poate găsi până la urmă o identitate mai mult sau mai puțin arhetipală dacă ai puterea și cele necesare pentru a scoate asta în evidență. Așa că, încurajată (din nou) de draga mea Ralu, care se pare că știa mai bine decât mine că am „what it takes”, am zis să încerc.
            Ce aveam de pierdut, vă întrebați poate. Ei bine aveam – nu mă pricep să pierd și să dau greș când e vorba să fac ceva ce iubesc cu adevărat și nu vreau să încep să învăț acum! În lumea virtuală a secolului 21 un alt web log e ca o nouă picătură (nu mereu proaspătă, însă) într-un ocean de apă deja stătută care mai și stă să se reverse. Era de datoria mea, așadar, să îmi pot oferi (mai întâi mie, și apoi dumneavoastră) siguranța că picătura mea nu va împuți și mai tare oceanul sau că, la câteva zile/ săptămâni nu se va scurge pe lângă gura oceanului odată cu inspirația.

            De ce nu e ALT blog. (asta zic eu)
            În primul rând nu vă voi povesti cum mă trezesc, merg la sală, stau pe mess, ies la o cafea etc. În al doilea rând nu vă voi povesti nimic din ce ați putea afla singuri dumneavoastră printr-un click pe Sfântul Google. Și nu în ultimul rând pentru că am ceva de zis ce poate merita a fii ascultat (citit, în cazul acesta). Cu aceste 3 rezoluții în minte și deja am golit bună parte din oceanul de bloguri iar apa s-a mai limpezit nițel.
            Dacă sunteți pasionați de cărți în general (de orice fel) înseamnă că de multe ori veți putea găsi ceva care să vă intereseze aici și că e o bucurie mutuală că am ajuns să ne cunoaștem. Dacă sunteți pasionați de cărțile de literatură, modă și călătorii, în special, atunci înseamnă că suntem prieteni și că vom vorbi ca între prieteni. Nu trebuie să fiți mare lector pentru a-mi citi posturile; nu o să scriu comentarii literare, recenzii de critică sau mai știu eu ce. Și cu siguranță nu o să vă povestesc cărți (scuze celor care îmi vor găsi blogul în search-ul google când vor căuta referate, aici nu e nimic pentru voi!). O să vă vorbesc de cărți pe care le-am citit și care îmi sunt dragi, o să îmi permit să vă fac câteva recomandări, sau poate doar o să mă bucur că am primit o anume carte și o să îmi doresc să vă împărtășesc și vouă asta, o să vă povestesc ce mi-a atras atenția la una sau mi-a displăcut la alta, o să vă istorisesc vreo amintire legată de un anume roman sau poate pur și simplu vă voi întreba pe voi dacă ați citit cutare carte și cum e. În ceea ce privește cărțile/ broșurile despre călătorii și modă îmi voi rezerva plăcerea de a vă povesti și propriile experiențe și de a vă încânta cu minunate fotografii (toate personale). Nu știu nimic exact, știu doar că idei am multe, cuvinte și mai multe, iar acum și cui să le spun. Mai trebuie doar să găsesc pe cineva să mă și asculte J
            Intenția mea (pe care vi-o împărtășesc tocmai ca să știu că o știți și prin urmare să nu mă lenevesc) este de a posta măcar de 2 ori pe săptămână (hai o dată, în cazuri speciale), pentru că, repet, de idei și pasiuni nu duc lipsă, cu atât mai puțin de cuvinte cu care să le îmbrac. Fotografiile vor fi fie cu mine (mai puțin), fie de mine (da, și fotogenică și pasionată de fotografie), iar dacă totuși se va întâmpla să fie din altă sursă, o voi numi. Apoi, cărțile despre care voi vorbi – cel mai probabil că în mare parte îmi aparțin, deci dacă vreuna vă stârnește în atare hal și nu aveți de unde să vi-o procurați sau pur și simplu vă e lene (caz în care vă înțeleg perfect!) nu ezitați, vă rog, să mă contactați și vi-o împrumut cu mare drag.
            Cam asta e, modificări la ce am spus vor surveni cu siguranță, topicurile în discuție cred și sper că se vor înmulți și am speranța că mare parte dintre dumneavoastră vor găsi plăcerea să „răsfoiască” cele postate pe acest blog; eu, cu siguranță, voi găsi mereu plăcerea să le împărtășesc cu dumneavostră. Rețineți, vă rog, nu vă propun o pagină pentru savanți, ci pentru prieteni și pasiuni. Dacă, însă, putem fi prieteni erudiți și pasionați, de ce nu?!
            Mulțumesc și vă aștept să buchisim împreună!

6 comments:

  1. Bun venit in lumea bloggerilor! Abia astept sa vad ce mai urmeaza :)

    ReplyDelete
  2. La cat mai multe buchiseli inspirate si cititori fascina(n)ti :) Pe mine deja m-ai prins:)

    ReplyDelete
  3. Felicitări pentru ceea ce ai construit în acest spațiu virtual.
    E unic, simpatic și pe mine una m-a cucerit. :D

    ReplyDelete
  4. Multumesc frumos! Sper sa ma urmaresti in continuare!

    ReplyDelete